Pages

14 Mart 2013 Perşembe

Avon Maske

Selamlaaar :)
Şuan çok yorgun olduğum için hiç halim yok bende uykum gelmezse sabredersem intikam dizisini sonuna kadar izleyeceğim inşallah :) 
Neyse bir kaç ay önce Avon'dan yüz maskesi almıştım hem kokusu çok güzel hem de cildi temizliyor hala da haftada bir falan uygularım.



Bir de geçen gün aldığım yüzü canlandırıcı maske aldım. Soyulabilen ben çok bayıldım ikisine de. Bugün denedim canlandırıcı olanı yüzüm tertemiz, yumuşacık ve parlak oldu. Çok güzel ikisi de.

Bir de bunların siyah türk hamam sabunu mu ne ondan var tuhaf ismi uzun olduğundan unuttum :)
Onu da herkes beğenmiş bende alıp deneyeceğim. Size de anlatırım memnun kalırsam :)
Şimdiden iyi geceleeer :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...