Pages

18 Temmuz 2013 Perşembe

Bu Aralar Ben #2

Selamun Aleyküm herkesee
Iki saattir ne yazsam ne yapsam falan diye düşünüyorum. Aklıma hiç bir şey gelmiyor :)
Ben direk konuya giriyorum. Geçenlerde Samsun'un Batı Parkına gittik ve iftarımızı orada yaptık. Semaverler, ızgaralar falan filan :)








Izgarayı falan çekemedim sadece bunu çektim çünkü vakit yoktu :) Dumanlardan da bekleyemedim kusuruma bakmayın :) 
Menü de zaten;
Mercimek çorbası
Köfte, tavuk ızgara
Pilav 
Salata 
Tatlı olarak da dondurma ve meyve oldu :)) 


Kumaşlarım yine dağılmıştı onları derledim topladım :) 




Bunları da siparişle yaptım :) Birde kalpli peçetelik var onu çekeceğim en yakın zamanda :)


Bu resim saat sabahın 5.30'u falandı. Sahura kadar uyumuyorum sonra daha hiç uyuyamıyorum yaa.


Bunu da en sevdiğim dostum almış bana hediye olarak. Çoook sevindim. birkaç  bir şey daha var aslında ama onları da çekemedim ama çekerim merak etmen :)

Benden bugünlük bu kadar. Bir de teravih namazına gidiyoruz insan onu kıldıktan sonra o kadar huzurlu oluyor ki... Allah herkesin dualarını, namazlarını, oruçlarını inşallah kabul eder.
Allah'a emanet oluun...

Beni instagramdan takip icin; tık tık :)






2 yorum:

  1. ne güzel olmuştur orada iftar.afiyet olsun canım.kumaşların pek güzelmiş.cupcakeler de bayıldım.sevgiyle..

    YanıtlaSil
  2. evet çok güzel oldu :) Teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...