Pages

26 Temmuz 2013 Cuma

İftar Sofrası

Selamun Aleyküüüm
Direk konuya giriyorum çünkü zamanım kısıtlı daha yemek yapacağım, bulaşıklar, çamaşırlar, ütü falan :P
Yok canım zamanım kısıtlı çünkü pazara gidiceğiz annemle. Bunları yazarken gerçekten de çamaşırları toplamaya gittim, yağmur yağıyormuş gerçek oldu az sonra da ütü yapacağım. Pazara gitti kardeşimle annem :) 5 dakikada değişti her şey valla :)
Neyse konumuza geldim uzatmadan :) Geçenlerde misafir geldiydi bize bende hemen çıkırt çıkırt diye resimlerini çektim sofranın ve yemeklerin :)
Misafirler gelmeden çektim o yüzden tabakta iken çekemedim. Misafirler gelince çekemiyorum utanıyorum nedense :)






Bu yemek fırına verilmedenki hali :)


Aslında bu yemekte başka misafirlerin yemeği :) Aynından yapmıştık bir daha çekmim var dedim. Bu yemeği yiyenler az kişiydi o yüzden yemek de az :) Yani kim doyacak bununla diye hemen yorum yapmayın :P


Börek de aynen o pilav gibi :)


bu da Çarşambanın meşhur mısır ekmeği :)


Şimdi size peçete katlama tekniğinden bir tanesini anlatacağım. Benim çok hoşuma gitti yapıp fotosunu çektim size hemencecik :)


Peçeteyi ters çevirip kenarlarını bu şekilde katlıyoruz.



Katladıktan sonra öbür tersini çevirip yine bu şekilde katlıyoruz.



Ortadaki merkezden tutup arkada kalan kısmı çekiyoruz. Zaten böyle hal alıyor düzeltirseniz.


İşte ta ta ta taam :)
Çok güzel bence.


Kasenin altına koyuyorsunuz iş bitmiştir. Ellerinize sağlık :)



Sofrada aslında salata, börek falan da var da dediğim gibi misafirler gelince tam tamamlandı bende çekemedim :(


Genelde kalp şeklinde yaparım peçeteleri :)


Geçen pazar Piazza'ya gittik. Bende arkadaşımın hediyesi gömleğimi giyindim hemencecik :)


Bu arada kanaviçeye başladım :) Çok zevkli. İlk yaptığım cupcake  tabiki de :)
Şuan baykuş yapıyorum bitince çekeceğim resmini :)

İşte benden bu kadar sağlıcakla kalııın. Allah'a emanet olun...

İnstagram için TIK :)
Twitter için TIK :)
Bloglovin için TIK :)


6 yorum:

  1. çok tatlı bir post olmuş peçeteye ve nazar yüzüğe bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Bende baylıyorum o yüzüğüme. Her daim benimle :)

    YanıtlaSil
  3. peçete katlamana bayıldım
    ilk fırsatta deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
  4. peçete katlama süpermiş.yiyeceklerden hiç bahsetmiyorum:)9ellerinize sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim tabiki deneyin (Sümeyra) :)
    Çok teşekkürler :) (Feyza)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık, ne kadar uğraşmışsın böyle..
    106. takipçin benim.. :)
    Bana da beklerim :)
    ¦ Sevgiler ¦
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...