Pages

20 Kasım 2013 Çarşamba

Ev Yapımı Çikolata Sosu :)


Merhaba herkeseee :)
Size bugün yaptığım profiterolun çikolata sosunu nasıl yaptığımı göstereceğim. Evde çikolata sosu kalmamış meğersem bende hemen netten bulup denedim.Hiiç uzatmadan konuya gireceğim çünkü sınavlarım vaar :(

             Malzemeler;
  • 1.5 su bardağı su
  • 2 çorba kaşığı un (elenmiş)
  • 4-5 çorba kaşığı şeker
  • 2 çorba kaşığı kakao 

Bu kadarcık. Ocakta pişirin zaten kaynayınca altını kısın 2-3 dakika da öyle karıştırın sonra altını kapatın. Sıcak sıcak servis edebilirsiniz. Arzunuza kalmış :) Tadı da aynı çikolata sosu gibi oldu tereddüt etmeyin :)



Bu tariften bu kadarcık çıkıyor profiterolün geri kalanı için bir daha yaptım yani O yüzden malzemeleri 2 katına çıkartabilirsiniz :) Afiyet olsun şimdiden...

Beni instagramdan takip etmek için burdan

Yorumlarınızı bekliyorummm 

3 yorum:

  1. ellerine sağlık canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Resimdeki o mükemmel sunuma bayıldım gerçekten çok lezzetli duruyor :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...