Pages

8 Aralık 2013 Pazar

Mantar Kurabiye Tarifim :)

Herkesee merhabaa :)
Yine ben yine ben :) Tarifimi verip, kaçacağım siparişlerim biriktiii :) Allah'a şükürler olsun ama...
Kaç zamandır canım mantar kurabiye çekiyordu bende bugün yapayım dedim hazır yapasım gelmişken. Çok zor mutfağa girenlerdenim aslında. Tabi öyleleri varsa acaba sadece ben mi öyleyim. Sizde öyle olanlar var mıı? :)
Tarife geçiyoruum :) 


           Malzemeler

  • 1 paket margarin (oda sıcaklığı)
  • 2 adet yumurta 
  • 1 paket mısır nişastası (200 gram)
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 2.5 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilin
  • 2 çorba kaşığı kakao (üzeri için)

               


                                            Yapılışı
  • Kakao hariç tüm malzemeleri yoğurma kabına alın ve yoğurmaya başlayın. Unu az gelirse az daha katabilirsiniz çünkü ben biraz daha kattım. 
  • İlk 2.5 su bardağı koyun sonra lazım olursa yavaş yavaş koyun nolur nolmaz. Un markaları değişebiliyor. 
  • Yumuşak ve ele yapışmayan hamur elde edene kadar yoğurun. Ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp yuvarlayın. Hepsini yuvarlayın en son kakaoyla işimiz olsun :) 
  • Küçük şişe kapakları ile kakaoya bulandırıp hamurun üzerine bastırın. Ben yaparken diğer elimde kakao olduğu için bazı kurabiyelerin her yeri kakao da oldu :) 
  • Ama sakın tepside bastırmayın yapışıyor denenmiş ve onaylanmamıştır :) 
  • İşte bu kadarcık tarif. 200 derecede 30-35 dakika pişirin. Siz son 10 dakika da bakın pişerse çok durmasın sararır kurabiye. 
  • Şimdiden afiyet olsuuun :)                                                                                                                     Beni instagramdan takip etmek için burdan




2 yorum:

  1. ellerine sağlık aynen bende mutfağa zor girenlerden olarak hiç çıkmayanları tebrik ediyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bende burdan tebrik ediyorum onlarıı :)

      Sil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...