Pages

11 Aralık 2013 Çarşamba

Yılın İlk Karı :)

Herkesee merhabalaar
Bu sabah çok erken kalkmam lazımdı okulda sunumum vardı neyse annem 'Ezgiii kalk bak cama ne olmuş' diye uyandırdı.
Bende koşa koşa bir baktım ki kaaar :) Her yer bembeyaz olmuuş. Zaten kış mevsimini sadece bu nedenle seviyorum :) Ben de hemen instagrama koymak için işe koyuldum :))



Sonra zaten bütün okullar tatildi bi bizimki tatil değildi :( Neyseki yarın tatiiil. Okulda sunumu bitirip eve gelirken de fotoğraf çekindik :)


Bugün böyleydii :) Hadi iyi geceleer :)
Beni instagramdan takip etmek için burdan
Kapı süsüme bakmak için burdan
e- tesettür alışverişme tık tık :)



4 yorum:

  1. Bu ne tatlılık böyle maşallah :)))

    YanıtlaSil
  2. beyaz beyaz da ayrı bir güzel ;) kış mevsimini sevmem ama, manzara harika oluyor kar yağdığında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya çok güzel oluyor her yer. Her şeyin beyazı güzel bence. Temizliği ve saflığı simgeliyor :)

      Sil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...