Pages

1 Nisan 2014 Salı

Nehirim 1 Yaşında

Herkese merhabalaaar :)
Nasılsınız iyisinizdir inşallah. Ben hani bir aralar giremiyordum buralara işte doğum günü hazırlıkları yapıyordum :) Staj hocamın kızı 1 yaşına girdi, onu kutladık. Staj hocanla sen ne alaka diye düşünebilirsiniz fakat biz çok yakınız şimdi o bizde ben onlarda, gezmeler tozmalar öyle. İyi ki tanımış ve tanışmışız :) Neyse fazla uzatmadan resimlere geçeyim çünkü çok fazla resim var ki bunlar yarısının yarısı  :)
Maşalllah demeyi unutmayın ;)


Masamızı da hocamla birlikte hazırladık.







Tütüsünü, üstündeki zıbını, ayakkabıları, bandasını ve tacını da ben yaptım :) Çok beğendiler


Nehir'e pastadan ye kızım dedik. Kibarlığını bozarak daldı bal lokumu :)










Lavanta keselerimi gördünüz mü ben yaptım :) Ayrıntılı olarak post hazırlayacağım merak etmeyin :)


En yakın arkadaşım ilkokuldan beri tanıyoruz birbirimizi ilkokulda görüşürdük annelerle falan sonra koptuk. Şimdi üniversite de çok yakınız :)



Teyze oldum ilk defa manevi teyze :)
Yorumlarınızı bekliyorum. 
İnstagramdan takip için tııık


2 yorum:

  1. Maaşallah Nehir'e, uzun, şanslı bir ömrü olsun :)
    Çok güzel olmuş süslemeler, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...