Pages

4 Haziran 2014 Çarşamba

Erkek Çocuk Doğum Günü Süslemeleri (Free Printables Birthday Party)

Herkese merhabalaar
Bayağıdır gelmediğimi farkettim niye diye sorarsanız çok yoğundum ki hala öyleyim.Şuan finallerin ortasındayım yani. Doğum günüm 20 Mayıstı ve onun postunu bile koyamadım hala :( Koyacağım inşallah ama resimlerim çok olmayacak çünkü telefonum çalındı ;( Daha 1 ay bile olmamıştı telefonumu alalı :(
Neyse geçelim inşallah bulunur telefonum.
Yine parti süslemeleri bulmuştum, sizinde çok sevdiğinizi bildiğim için hemen bir tane daha atayım bloga diye düşündüm :)
Bu sefer erkekler için bir şey paylaşacağım çook hoşuma gitti bu beniim :)

Bunlar banner resmi açıp öyle kaydedin ki daha güzel olsun 












Bunlar cupcake kapları
Cupcake üzerine etiketler


Su şişesi etiketleri

Pipetler için bunlar da. Ama yapışkanlı kağıtlara çıkartmayı unutmayııın :)
Hadi benim dizim Merhamet başladı. Eski bölümlerini Max Smart'da veriyorlar. Öpüldünüüüüz :)
İyi günlerde kullanııın :*
Beni instagramdan takip etmek için buradan





0 yorum:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...