Pages

28 Temmuz 2015 Salı

Kanaviçe Havlularım

Merhabalar canlarııım
Arayı çok açmadan geldim işte burdayııım :)
Kanaviçeyi çok seviyorum, o yüzden yapması hem zevkli hem hoş :)
Şimdi şize yaptığım kanaviçe havlularımı göştereceğim :)
Reşimler de kaybolmanız için hemen başlıyorum :)



Şuan toplam altı tane var iki tane daha yapacağım hatta bir tanesi yolda :)


Filler çok tatlı oldu, bitiyorum onlara :)



Bu çiçekten aslında iki tane olacaktı hep aynı diye böyle yaptım, tek kaldı :)



Bunu az önce bitirdim, renkleri çok hoşuma gidiyor. İç açıcı, ferahlatıcı renkler :)


Bunlar hep Pinterest'ten işte :))



Yarım kalan sadece bu var inşallah o küçücük mavi yeri bitireceğim :)

İşte hepsi böyleee :) Gelecek postta görüşmek üzere :) 

Beni instagramdan takip etmek için buradan

Pinterest'te takip için TIK TIK





0 yorum:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...