Pages

23 Eylül 2015 Çarşamba

DERİMOD İndirimi

Merhabalar herkeseeee
Biliyorum yine ara verdim ama çok yoğunum :) Girmeye çalıştıkça giriyorum bazen yacak bişey bulamıyorum o yüzden de paylaşım yapamıyorum. Geçenlerde bayram alışverişi yaptık ama bugün yine Piazza'ya gittik :) Piazza tutkumuz nolcak bilmiyorum. Derimood'da 2. ürün alana fiyatı uygun olanın üzerinden %40 indirim yapıyorlarmış biz de kaçırmayalım bu fırsatı dedik :)




Bu çanta 260'dan 155'e düşmüştü. Çok hoşuma gitti :) 



Stiletto tarzı ama kısa topuk istiyordum böyle  :)
259'dan 155'e düşmüş yine :)



Bunun rengi aslında resimdekinden daha güzel ışıktan daha koyu çıkmış :)
Topuğu da kısa ve çok rahat
389'dan 100'e düşmüştü baya düşmüş ya da önceden baya kabartmışlar :) Kaptım hemen



Kardeşime aldık fakat ben de kullanabilirim :) 
199'dan 119'a düşmüş :)

Tabi bu fiyatlardan da %80 düşüş oldu kampanya dolasıyla :) Güzel fiyatlara güzel ayakkabılarımız oldu valla :)) 
Neyse ben hemen kaçar ütü yapmaya. Çünkü bayramın gelmesi ütüden belli olur :)
Şimdiden herkese hayırlı bayramlar :)

Bu kadarcııık :) Gelecek postta görüşmek üzere :)
Beni instagramdan takip etmek için buradan

Zeyd İbnu Erkam radıyu anh anlatıyor: "Resulullah aleyhissalâtu vesselâm'ın ashabı: "Ey 'ın Resulü dediler, bayram günü kesilen şu kurban nedir?"
"Bu babanız İbrahim aleyhisselâm'ın sünnetidir" buyurdular. Ashab: "Pekiyi, kurban kesmede bize ne gibi sevap var ey 'ın Resûlü!" dediler. "Kurbanın her bir kılı için bir sevap" buyurdular. Ashab tekrar: "(Kesilen kurban, koyun kuzu gibi) yünlü ise ey 'ın Resûlü (sevap nasıl olacak)?" diye sordular. Aleyhissalâtu vesselam: "Yünün her bir kılı için de bir sevap var!" buyurdular.

0 yorum:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...