Pages

25 Eylül 2015 Cuma

Hayırlı Bayramlar-Bayram Kombinim


Herkese yeniden mutlu bayramlar,
hiç uzatmadan kombinimi göstermek istiyorum :)



Ben zaten asker yeşili ya da kahverengi beyaz ve krem üçlüsüne bayılıyorum. Bu pantolon asker yeşili.


Ayakkabılarıma hep bayıldım ama bu bayram oturup ayaklarımı sarkıtmaktan şiştiler. Her gittiğimiz yerden çıkarken ayakkabıları resmen zor giyindim :) 
Leoparlı saatim de göz kırpıyor size bana da iltifat edin diye :)


Kuzucuklarım da sizlerin bayramını kutluyor :)


Avusturya-Viyana'dan gelmiş çikolatalar almasam ve fotosunu çekmesem olmazdı :))

Hadi ben kaçar öptüm sizleriii :) 
Gelecek postta görüşmek üzere :)
Beni instagramdan takip etmek için buradan

0 yorum:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...