Pages

30 Kasım 2015 Pazartesi

DIY:Kozalakları Ponpon İle Süsleme

Herkeseee iyi akşamlaaar :)
Ben yorgun savaşçı, işten geleli 3.5 saat oldu ama ben hala yorgun. Kendime geliyordum ki uykum geldi bu sefer :)
Bugün bir Pinterest Diy projesiyle karşınızdayım :)
İlk başta napıyoruuuz kozlakları toplayıp, saklıyoruz veya gördüğümüz yerde hemen kapıyoruz :)
Anlatmama hiç gerek yok, resimler çok güzel anlatmış zaten :) Yormayın beni :))

Gerekli malzemeler; 
Kozalak
Pon pon
Silikon bu kadarcıık :)













Çok şekerler bayıldım ben. Deneyeceğim kozalak bulursam tabi :)
Siz de denenecekler listenize ekleyin :) Hadi kolay gele :)

Beni instagramdan takip etmek için buradan
Bir önceki postum :)


2 yorum:

  1. Aaaa çok güzel bir fikir :) ellerine fikrine sağlık ! bloğunuza yeni geldim bende beklerim Sevgiyle kal !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hoşgeldin o zaman :) Ziyaret ettim bile :)

      Sil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...