Pages

28 Kasım 2015 Cumartesi

Sonbahar Partimiiiiz :)

Merhabalaaaar :)
Nerdeyse bir hafta olmuş yazmayalı...
Bu sonbahar partisini taaa Ekim ayında yapmıştık ama ben anca yayınlayabiliyorum. O zaman yayınlayamamıştım düzenleyip şimdi aklıma gelmişken paylaşayım diye düşündüm :)
Resimleeeere geçiyorum çünkü her biri çok güzel. Ben sonbahar renklerine bayıldığım için süperler :)

       


Dış kapımızı böyle süsledik. Bütün sonbahar meyveleri,sebzelerini, giysilerini koyduk :)


Kapının önünde de resmimiz olmasamıydı yani, o kadar süslemişiz :)




Sınıfımızı da süsledik, bir de selfie çektik tabiki :)



   

  Bu resim çerçevesini yan resimdeki balım getirmiş, hepsini çektim. Çok istedi :)



Topladığımız yapraklardan etkinlik yaptık, çok hoşlarına gitti.










                                                        Sonuç bu olduuu :)
                                 Beni instagramdan takip etmek için buradan
                                                               Bir önceki postum :)

1 yorum:

  1. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...