Pages

6 Aralık 2015 Pazar

Bir Cumartesi Günümden (05.12.2015)


Yenideeen herkese merhabalaaar
Bugün sabah erken kalkmak zorundaydım çünkü seminerimiz vardı. İyi ki de gitmişiz çoook zevkli ve eğlenceliydi :) Resimlere geçeceğim orada daha çok belli oluyor eğlendiğimiz :))


Hiç bir işe başlamadan poz verelim selfiesi :))



Transfer yaptık. Ahşap nesneye kağıdın jelatinini çıkartıp yapıştırdık, suyla ıslattık ve çıkardık :) Sonuç bu :)


Bu da boyama yapan kızların selfesi :))


Kutuları verdiler transfer yapıp boyadık. Düz boyamadık sünger baskısı gibi yaptık :) Öndeki kardan adamlı benimki :)



Tahtayı boyadık çok zevkliydi. Şu simli boyaların ismini unuttum ama kapartı durmasını sağlıyor. İnsanın yiyesi geliyor ya :))

   

Sonucumuz da bu ilki benim. İlk defa böyle malzemelerle çalıştığımız için yabancılasak da bir şeyler çıktı ortaya :)) 

    

Seminerden çıktık İngilizce öğretmenimizin evine gittik. Pide yedik, kahve içtik saat 16.30'a kadar. Eve geldim saat 19.30 gibi Şeyma'yla tatlı yemeye gittik. Yedik kalorileri aldık. Oradan kahve içmeye başka mekana gittik :) Gezmekten öldüm yani bugün :) Sabah çıktım evden akşam 23.00 de evdeydim :))
                                 
   

Bu da tatlı yiyoruz selfiesi :))
Bugünüm de böyle geçti. Pazar günüm nasıl olacak bakalım :) Saat 00.29 artık uyuyayım :)
Iyi geceler :)
Beni instagramdan takip etmek için buradan
Bir önceki DIY:Kozalakları Ponpon İle Süsleme :)


0 yorum:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...