Pages

14 Aralık 2015 Pazartesi

Sinema-Dügün Dernek 2

Canlar iyi akşamlaaar
Sinemaya gittik, şimdi eve geldim. Erkenden yazayım dedim ama saat  23.04. Yarın nöbetçiyim o yüzden erken uyuyacağım güya. Yazıp yatarım artık :)
Düğün derneği hiç izlememiştim. İlk defa ikinciye gittim. Herkes gülerken biz çok gülmedik, çünkü biz yerli komediyi çok sevmiyoruz ondan olabilir. Komik ama çok komik değil. Sırf meraktan gittik anlayacağınız. Ama giden de gitmeyen de bir şey kaybetmez :))
Sinemaya gittik resim çekmeden olmaz :)


Bugün bayağı kalori aldık kesin. Hamburger, patates cipsi, büyük boy kola, çikolata,mısır,meyve suyu owwww yandık. Yarın telafi edeceğim inşallah :)


İki kız resim çekiniyordu lavaboda. Biz hiç lavaboda resim çekinmiyoruz, biz de çekinelim dedim. Gülmekten anca böyle pozlar çıktı. Ben çekinirken tuvaletlerden birine girdi Şeyma. Arada çekinirken bozdu :) 


Bu pazartesi günüm böyleydi :) Yarın ola hayır ola :)
İyi geceler, ben yatar :)
İnstagram'dan takip için buradan
Bir önceki postum; Preschool Activities :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...