Pages

31 Ocak 2016 Pazar

Ladik-Akdağ Kayak Merkezi

Herkese merhabalaaar
Dün çok eğlendiğimiz Ladik-Akdağ gezimizi anlatacağım. Daha doğrusu görseller anlatacak :)


Akdağ Kayak Merkezi'ne gittik. Ben bir kere daha gitmiştim. Kızaklarla kaymamıştım. Çok zevkli fakat o kadar inişin bir de ölüm gibi çıkışı var :) Acayip derecede rüzgar vardı.


Kaydık kaymasına ama çıkarken, çıkamayacağım zannettim. Hatta bir ara ben burda oturayım beni almaya gelirler diye düşündüm bile :))


Yerlere yatıp poz vermeden olmazdı olamazdı :))


Ladik Gölüne gittik. Göl buz tutmuştu resmen. 



Gölün buz hali. O kadar buz tutmuş ki gölün üstüne çıkıp yazı yazanlar bile olmuş. Üstünde yazılar vardı. (Ne cesaret)
Sucuk ızgara karda ikinci yapışımız, çok güzeldi.
Beynimize kadar donduk monduk ama çok eğlendik :)
İyi haftalar herkeseeee :)
Beni instagramdan takip için buradan
 Snapchat de var tabiki. Kullanıcı adım: ezgii_ozen

0 yorum:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...